Ostuinfo

Vali e-poest sobivad tooted. Kodulehel on hinnad kuvatud koos käibemaksuga. Toote ostkorvi lisamisel võib olla vajalik valida sobiv omadus (pikkus, laius vm). Kui omadus ja kogus on valitud, vajuta nupule “Lisa korvi”.

Ostukorvis olevaid tooteid näed menüüreal Ostukorvi ikoonil peatudes, kus saad avada Ostukorvi vaate ja tellimuses olevaid tooteid muuta või vormistada tellimuse valides “Vormista tellimus”. Seejärel avaneb Kassa vaade. Täida seal kõik nõutud väljad, soovi korral saad lisada kommentaari tellimuse kohta (näiteks lisainfo tellitud toodete kohta või täpsustused transpordi osas).

Püsikliendi konto olemasolul logi ennast sisse või registreeru uue kliendina. Kliendiks registreerudes on järgmiste tellimuste esitamisel arvelduse andmed eeltäidetud vastavalt registreerimisel esitatud andmetele. Samuti võid ostu sooritada külalisena.

Enne tellimuse esitamist vali, kas tuled kaubale ise järele meie esindusse Tõrvandis või soovid transporti. Transpordi soovi korral saadame esmalt hinnapakkumise, Kassa vaates nähtav lõppsumma on summa ilma transpordikuluta.

Maksemeetodina on nähtav vaid Ettemaks. Tellimuse eest tasumine toimub pärast seda kui oleme arve saatnud.

Seejärel vajuta “Esita tellimus”. Võtame sinuga ühendust esimesel võimalusel, kuid hiljemalt järgmisel tööpäeval!

Tellimuse esitamise järgselt võtame sinuga ühendust esimesel võimalusel ja saadame arve või vajadusel hinnapakkumise (juhul kui valitud on “Soovin transporti” või kui tellitud toode ei ole koheselt saadaval või on tegemist eritellimusega).

Tellimuse kiiremaks menetlemiseks palume edastada maksekorraldus arve tasumise kohta.

Arve tasumise rekvisiidid:

Helia Puit AS
Swedbank IBAN: EE252200221011350832
Swift/BIC: HABAEE2X
Arve tasumisel viidata arve numbrile

Kõige kiiremat infot toodete saadavuse kohta saad saates päringu info@heliapuit.ee või griss@heliapuit.ee.


Laos olev kaup on järeletulemiseks valmis üldiselt mitte rohkem kui kahe tööpäeva jooksul alates arve tasumisest. Juhul kui toote juures on märge “Saadaval järeltellimisel” või ei ole valitud toode koheselt laos saadaval, täpsustame tarneaja hinnapakkumise või arve saatmisel.

Tööstuslikult viimistletud materjali puhul oleneb tarneaeg materjali ristlõike olemasolust laos, kogusest, viimistlusastmest ja hooajast, kuid on üldiselt kuni 10 tööpäeva alates arve tasumisest.

Muude eritellimuste puhul sõltub tarneaeg tellimuse eripäradest.

E-poes kuvatavate toodete saadavust ei tagata. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul sellest teadasaamisest. Antud juhul tühistatakse tellimus ja/või tagastatakse kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumist.

Tellimuse esitamisel saad valida:

  • Tulen ise järgi. Saad kaubale ise järele tulla meie esindusse Tõrvandis, Tamme tn 25. Oleme avatud esmaspäevast reedeni kell 8.00-18.00 ja laupäeval kell 10.00-14.00, v.a riigipühadel. Kauba transportimiseks võta kaasa piisavalt koormakinnitusvahendeid ja arvesta, et võtad vastutuse transpordil tekkida võivate kahjustuste eest. Soovi korral saad meie käest lisatasu eest rentida järelhaagise (pikkus 4-meetrit, täismass 1350kg).
  • Soovin transporti – pakume tõstega vedu suure veoautoga ning väiksemate tellimuste kohaletoimetamist Puidukulleriga ja saame kauba toimetada kulleriga sinu valitud aadressile. Transpordi hind lisandub tellimusele ja enne arve saatmist esitame hinnapakkumise koos transpordikuluga – saad otsustada, kuidas sulle paremini sobib.

Pisipakid (näiteks kinnitusvahendid või koormarihmad) on võimalik kohale toimetada pakiautomaati. Pakiautomaati tellides lisandub kohaletoimetamise tasu olenevalt paki suurusest, kuid on minimaalselt 5 eurot (sisaldab käibemaksu 20%).

Rohkem infot e-poest tellimise kohta leiad siit.